|
Üdvözlet! Immáron két szerkesztő ügyködik azon, hogy jó cicceket teremtsen... Ha többet akarsz rólunk tudni ( Ayime és Secrape ) akkor látogass el a blogjainkra...
Ayime: www.ayime.blogol.hu
Secrape: www.dorry.blogol.hu
És ha ez még mindíg nem elég, akkor írjatok chaten, a vendégkönyvbe, vagy levelet... A további viszont látásra
Szerkesztők | |
|
|
|
Indigók nevelése
Secrape 2006.09.02. 16:45
Az indigó gyerekek nevelése
Különcök, hiperaktívak, nehezen nevelhetők. Általában így nevezik őket, pedig csak a hazugságot és a kényszert nem viselik el. Azért születnek a Földre, hogy magukkal hozott bölcsességükkel és jóságukkal jobbá tegyék a világot. |
Az indigó gyerekek feladata az, hogy szeretetet közvetítsenek és az anyagiassággal szemben az érzelmek felé fordítsák az emberek figyelmét. Persze vannak, akik rossz néven veszik az általuk képviselt változásokat és jobban szeretnék, ha a gyerekek alkalmazkodnának a régi rendhez. Mivel az indigó gyerekeket nem lehet rákényszeríteni olyasmire, ami tisztességtelen vagy beállítottságukkal ellentétes, hát hamar megkapják a bélyeget: nevelhetetlenek, betegek, hiperaktivitással társuló figyelemzavaros rendellenességben szenvednek, ezért csak gyógyszerrel lehet beilleszkedésre kényszeríteni őket. Pedig valójában mindenki számára egyfajta egészséges szerepmintát nyújtanak. Jellemzőik
Sok pozitív tulajdonsággal rendelkeznek, és rengeteg többletet nyújthatnak a családjuk és tágabb közösségük számára – persze csak ha nem nyomják el őket. Az edinburghi királyi kórházban dolgozó dr. David Weeks ezeregyszáz ilyen „különc” gyermek részvételével lefolytatott vizsgálata során azt állapította meg, hogy mindannyian rendelkeznek három alapvető tulajdonsággal: erős akaratuk van, jó a humorérzékük és kreatív képzelőerővel bírnak. Emellett kevesebb egészségi problémával küzdenek, mint a népesség döntő többsége, így várhatóan hosszabb ideig is élnek majd. Dr. Weeks úgy találta, hogy a „különcök” általában jó kedélyűek, idealisták, tele vannak világjobbító tervekkel, és egyfajta alapvető kíváncsisággal, ami hajtja őket, ezáltal megfeledkeznek a mindennapi élet bosszúságairól és megpróbáltatásairól. Például nem érnek rá olyasmivel foglalkozni, hogy – mondjuk – reggelente bevessék az ágyukat. A büntetés nem megoldás
Ezeket a gyerekeket túl gyakran büntetik meg, gyakran szidják össze, túl gyakran gúnyolják ki – ha nem otthon, akkor az iskolában. Lassan szégyellni kezdik azt, hogy kik ők. Viselkedésbeli problémáik nagy része sokkal inkább a szégyen és az érzelmi túlkapások miatti trauma, mintsem az állítólagos figyelemzavaruk eredménye. „A figyelemzavaros rendellenesség nem eredményez törvényszegést vagy vandalizmust” – állítja Jeffrey Freed, a „Jobb agyféltekés gyermekek egy bal agyféltekés világban” című, angolul megjelent könyv szerzője, hozzátéve: „a megbélyegzés és a megszégyenítés azonban kiválthatja az ilyen devianciát is”. Rengeteg indigó gyermek rendelkezik művészi adottságokkal. Ez nem meglepő, hiszen a művészet jobb agyféltekés tevékenység, és az indigó gyerekek esetében mindig ez az agyfélteke domináns. A tehetségük sokkal inkább az alkotásban nyilvánul meg, nem pedig a művészetek (bal agyféltekés) tanulmányozásában. Tehát lehet, hogy egy indigó gyermek megbukik a zeneiskolában, mivel képtelen szolmizálni, viszont később belső érzékei segítségével gyönyörű melódiákat komponál. Az indigó gyerekek táplálkozása
Az indigó gyerekek sok értelemben különlegesen érzékenyek, észreveszik a hibákat. Két dologra különösen érzékenyen reagálnak: a hazugságra, illetve a környezetszennyezésre, a szellem és a természet mérgezésére. Nekik tehát nem lehet következmények nélkül hazudni, mert dühkitöréssel, agresszióval vagy elszigetelődéssel reagálnak rá. És ugyancsak hevesen (allergiás tünetekkel) reagál a szervezetük a tartósítószerekre, légszennyező anyagokra, környezeti mérgekre. A viselkedésbeli problémákkal küzdő gyermekek esetében tehát különösen fontos az egészséges táplálkozás. Mary Ann Block amerikai pszichiáter szerint ezeknek a gyerekeknek általában alacsony a vércukorszintje, ami izgatottságot, ingerlékenységet okoz. A hipoglükémia kezelése nagyon egyszerű: gondoskodni kell arról, hogy a gyermek soha ne éhezzen, és ki kell iktatni az étrendjéből az édességet, süteményt, chipset. De ki kell iktatni a hormonokkal, vegyszerekkel kezelt vörös húst, szárnyast és halat is. Mivel jóformán minden állati eredetű termék tartalmaz visszamaradt hormont és vegyszert, érdemes az indigó gyerekeknél az ilyen ételt a minimálisra csökkenteni, és a vegetáriánus étrendet előnyben részesíteni. Érdemes áttérni a bolti üdítőkről a forrásvízre, a frissen facsart gyümölcslére. (És itt a hangsúly a frissességen van, ugyanis a gyümölcs életereje húsz perccel a kifacsarás után rohamosan csökken.) A piperecikkekben, légfrissítőkben, háztartási vegyszerekben is rengeteg méreganyag található. Érdemes a vásárláskor megnézni, milyen anyagot tartalmaz a testápoló, a fogkrém, a dezodor. Minél kevesebb benne a méreganyag, annál biztosabb, hogy az indigó gyermek nem reagál rá allergiás tünetekkel. Ha a testi és lelki táplálkozást sikerül egészségessé tenni, máris sokat tettek a szülők indigó gyermekük boldogságáért.
Honnan az elnevezés?
Az úgynevezett csakra-, más néven energiaszínekből ered. Minden nemzedék felnőtt évei társíthatók egy adott témakörhöz, és az annak megfelelő csakrához. Így az 1940-es, 50-es években, a második világháború után született nemzedék színe a vörös (a gyökércsakra színe), mert számukra a fő kérdés a biztonság volt. A hatvanas-hetvenes évek fiataljait már a fizikai élvezetek felfedezése érdekelte. Ők a narancsszínű energiaközponttal voltak összefüggésben. A nyolcvanas évek fiataljai a sárga energiaközponthoz kapcsolódtak, őket ugyanis a hatalom megszerzése foglalkoztatta. A nők ekkoriban kezdtek férfiasan viselkedni, öltözködni, élni. A kilencvenes évek spirituális forradalmának köszönhetően feltámadt az ezredfordulót beharangozó pszichikus, okkult jelenségek iránti érdeklődés. A hatodik csakra, a harmadik szemként ismert energiaközpont egyik színe az indigó. Az ekkor született gyermekek roppant erős pszichikus képességekkel, művészi adottságokkal rendelkeznek. |
| |
|
|
|
2025. Február
H | K | S | C | P | S | V | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 01 | 02 |
|
| | |
|
1. Életünk olyan, amilyenné gondolataink teszik!
2. Akinek látszunk, arról mindenki ítélheti, amilyenek valójában vagyunk, arról senki sem!
3. Csak kétféleképpen élheted az életed. Vagy azt hiszed, hogy a világon minden varázslat, vagy azt hogy semmi sem!
4. Majd ha kivágtad az utolsó fát, megmérgezted az utolsó folyót, kifogtad az utolsó halat, rádöbbensz, a pénz nem ehető!
5. Nem akkor leszünk magabiztosak, ha igazunkvan, hanem ha nem félünk a tévedéstől!
6. Minden apró szenvedés megerősíti az embert, és segít átvészelni a nagyobb szenvedéseket!
7. Nem az fontos hogy velünk mit tesznek, hanem hogy mit mit teszünk!
8. Bár minden ember az lenne aminek látszik; vagy ne látszana olyannak amilyen valójában nem!
9. Elvárni a világtól, hogy igazságos legyen veled, mert jó vagy, ugyan olyan, mintha azt várnád a bikától, hogy ne bántson, mert vegetáriánus vagy!
10. Amit az ember nem szerez meg, mindíg jobbnak látszik annál, mint amilye van! Ebben rejlik az emberi lét romantikája, és hülyesége!
Honnan: www.zsozirisz.hu (link)
Gyűjtötte: Secrape | |
|
|